Korang , Jangan Lupa Klik Like Taw !! :)

● Alasan Bila Kena Tahan Polis



SITUASI 1
Polis:encik mana topi keledar encik?kenapa tak pakai?encik tahu tak salah tak pakai topi keledar....
Jawapan:(dengan pelat orang putih anda jawab)oh! di malayzia kena fakai tofi keledar yea??baru saya tahu...trima kasih kerana cerita..thank you...(terus blah dari tempat kejadian sebelum dia sedar bangsa anda)


SITUASI 2
Polis:emm mana side mirror motor awak nih?saya terpaksa saman awak k..
Jawapan:em side mirror tue apa?ada fungsi ye tuan?patut la saya rasa motor saya kurang laju...terima kasih.. saya pergi kedai dulu yea pasang said mirul(buat2 salah sebut macam taktau side mirror tue apa)..(terus blah menuju ke kedai motor dan bersembang dengan tauke kedai tersebut sampai roadblock habis)


SITUASI 3
Polis:(baru tahan anda)
Jawapan:kat mana nak bayar saman erk?saya tak dak lesen,roadtax mati,side mirror tak pasang..
(polis tue pun melepaskan anda kerana anda jujur)
p/s:haha betul kew neyh???


SITUASI 4
Polis:sila berikan lesen....
Jawapan:oh encik cari pencuri tue erk??tadi saya nampak dia encik..biar saya kejar!!!(terus blah wat2 macam anda mengejar sesuatu..)


SITUASI 5
Polis:encik sila beri lesen
Jawapan:kalau saya bagi lesen kat tuan saya nak pakai lesen pa??apa kata kita tukar lesen..bleh kita kenal ngan lebih rapat..


SITUASI 6
Polis:encik boleh saya tengok lesen?
Jawapan:(dengan tiba2 anda jegilkan mata macam dirasuk dan jerit)kenapa aku!!! kenapa aku!!! aku tak bersalah!!! (kemudian hempuk kepala ke stereng)confirm anda tak kena saman atas kesalahan trafik...


SITUASI 7
Polis:kenapa tinted awak gelap sangat nih ha??
Jawapan:yeke??dari dalam saya nampak cerah jew..cuba encik tengok kalau tak percaya..sunburn kot encik..

p/s : hahahaa . amacam ?? berguna ke informasi nie ?? hehe , nie cume tok hibur2 kn kowang je .. lau boley , tapayalah wt alasan cm 2 .. yg xde lesen 2 , cpt2 le wt lesen ea .. mcm pak chik at bwah nie .. hihihihihi .. :P

1.bmp (272×220)

Pakcik nie pn da ad lesen tao !! ciap besar agy lesen die .. (korang ad ke ??)



No comments:

Post a Comment

Entri Blog Lain