Korang , Jangan Lupa Klik Like Taw !! :)

8 Perkara Yang Aku Tau Pasal Korang




Agak pelik kan bila aku tahu lapan perkara pasal korang ? 
nak di ingatkan , aku tak pakai bomoh pun untuk tau apa-2 perkara berkaitan dengan korang . Ni cuma nak enjoy-2 je , dengan harapan mood korang yang tengah sedih tu boleh jadi gembira balik :) haa .. berbalik pada topik harini , aku tau 8 perkara je pasal korang , nak tau apa rahsianya ? hmm , rasanya tak perlu tau kot sebab nanti korang boleh tau rahsia tu sendiri . 


Jangan marah yee ~

1. Kau tengah baca ni kan ? kan ? :D


2. Kau ni manusia ~


3. Kau tak dapat nak sebut huruf 'P' kalau lidah kau tak bersentuh . hee


4. Kau baru je buat apa yang aku tulis kat no-3 tu .


6. Kau tengah senyum sorang-2 :D


7. Kau tengah Ketawa sorang-2


8. Kau tak perasan sebenarnya takde pun no-5 (cuba tengok)

No comments:

Post a Comment

Entri Blog Lain